.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز:
تجمع سپرده گذاران در شعب تعاونی اعتباری وحدت
هم اکنون تعداد زیادی از مشتریان با حضور در شعب این تعاونی در بیشتر شهرهای استان خواستار بازپس گیری مبالغ سپرده گذاری خود هستند...
تجمع سپرده گذاران در شعب تعاونی اعتباری وحدت

بدنبال تجمع دیروز تعداد زیادی از مشتریان تعاونی اعتباری بهمن ایثار در سراسر استان اینبار مشتریان تعاونی اعتبار دانشجویان و دانش آموختگان وحدت نیز در مقابل شعب این تعاونی تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز هم اکنون تعداد زیادی از مشتریان با حضور در شعب این تعاونی در بیشتر شهرهای استان خواستار بازپس گیری مبالغ سپرده گذاری خود هستند.

اگر چه از دیروز تا این لحظه هیچ یک از مسئولین و بالاخص متولیان امور اقتصادی استان به اظهار رسمی درباره موارد پیش آمده نپرداخته اند.

اما انتظار این است که متولیان امر با اتخاذ تمهیدات لازم ضمن کاستن بار روحی و روانی قضیه  مشکلات موجود را در اسرع وقت مورد بررسی قرار داده و راهکار مناسب را اتخاذ نمایند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حق گو 28 بهمن 1389
با سلام به همه عزیزان مال باخته!
نظام پولی میبایست برمبنای کارآفریدن و تولید باشد نه اینکه شب پوله تو بذار پیش ما تا بهت سود بدیم فردا!
هر کی آش میخورد،نوش جانش
نویسا 29 بهمن 1389
آقای محترم.
اونایی که پول گذاشتن، رفتن از اینور و اونور قرض کردن و ذره ذره با زحمت پول جور کردن تا یه وام بگیرن که مایحتاج شون رفع بشه نه اینکه پول بذارن و سود بگیرن!!! تو که تو باغ نیستی قضاوت نکن! شما چه میدونی اوضاع از چه قراره!!؟ مردم اگه خواستن پول بذارن تا سود بگیرن، ماشالله هزار ماشالله بانک های دولتی تون که با اینهمه تبلیغاتی که می کنه سود بیشتری به مردم میده، دیگه لزومی نداره بیاره وحدت بذاره تا سود بگیره!
علت گرفتن وام از وحدت هم فقط و فقط بخاطر سود پایینشه که واقعا برای اقشار کم درآمد به صرفه هست نه بخاطر سودش که سپرده گذاری بشه)!
وام با سود دو و نیم درصد کجا و سود بانک های دولتی با سود بالای 13 درصد کجا!!؟ بیخیال شیم تو که درد نداری چه میدونی مردم نیازمند چی دارن می کشن!!؟؟ شما بیا نظرتو بده و برو، حالا منم بجای تو بودم میومدم یه چیزی بلغور می کردم و می رفتم عزیز من!!! (آنچه شیران را کند روبه مزاج/ احتیاج است احتیاج است احتیاج)!
نا شناس 29 بهمن 1389
جناب آقا
از این شایعه افکنی ها دست بردارید همچین چیزی که نوشتی یک دروغ محض می باشد تعاونی اعتبار وحدت هیچ مشکلی ندارد و انشاءاله با همت مسئولانش تبدیل به بانک قرض الحسنه می شود این تعاونی از موقعی که تاسیس شد میدانید دست جند مستمند را گرفت شما چی فقط با دادن و گرفتن سودهای زیاد مردم را بدبخت کردید
بنده خدا 30 بهمن 1389
خواهش میکنیم مردم عزیز به وحدت اطمینان کنندچون مراحل بانک شدن آنهاروبه اتمام است
a 30 بهمن 1389
ای بابا!دلتون خیلی خوشه.این سیاست خود بانک مرکزی بود که دیدن نون این جور موسسات حسابی توروغنه و توبانکهای دولتی کارمندادارن مگس میپرونن.گفتن چه کنیم چه نکنیم و....
ايراني 30 بهمن 1389
با سلام
دوستان عزيز مردم حق دارند چون حاصل چندين سال خود را سپرده گذاري كردن تا بلكه بعد از برداشتن وام مشكلشان را حل كنند اما در اين ميان تقصير بانك مركزي از همه بيشتر است با عدم نظارت سبب شدند اين موسسات بيش از اندازه رشد كنند موسساتي كه با جذب سپرده افراد به افراد ديگر وام مي دهند در حالي كه سرمايه گذاري ندارند تا سرمايه گذاري بلند مدت بيارند و وقتي طرف افتتاح حساب كننده جديد از طرف افراد متقاضي وام كمتر باشد هيچ تعاوني نمي تواند به تعهدات خود عمل كند و دچار مشكل در عودت اصل سپرده خواهد شد. پس تصميم بانك مركزي در وضعيت فعلي درست است و مردم بايد كمي صبر كنند چون بايد قبل از مراجعه به همچنين موسساتي از با تلفنهاي بانك مركزي اعلام شده تماس مي گرفتند.
نا شناس 30 بهمن 1389
مرد حسابی که ادعا میکنی خیلی میفهمی . اول اینکه بانک مرکزی اصلا به تلفن ما جواب میده ؟ دوم اینکه مگه این مملکت اینقدر بی صاحبه که که یک موسسه بیاد وسط شهر تعاونی مالی ایجاد کنه و کلی تبلیغات اونوقت هیچکی به هیچکی . پس سازمانهای حراستی و محافظتی ما کجا بودن . حما خواب بودن .!!!!
محمد 30 بهمن 1389
با سلام خدمت شما عزیزان... آخرین اخبار از وضعیت بانک وحدت (تعاونی دانشجویان و دانش آموختگان وحدت) . خودم هم خبری از منابع موصق دارم که امروز 10 میلیارد تومن استانهای مازندران و گلستان شارژ شدند تا جوابگوی مردم عزیز باشد.../ این شایعات از طرف کسانی هست که منافعشون در بانک هایی هست که سود بالایی دارن و این بانک با سود کمش کارو کاسبیشون رو سکه کرده. مردم شریف ایران شکیبا باشد و صبر کنید. اگر به این صورت جلوی بانک مرکزی هم صف بکشند و بخواند پول بردارند در این حجم و آخر سال ، بانک مرکزی هم نقدینگی کم میاورد. موفق و پیروز باشید
ايراني 1 اسفند 1389
با سلام
دوست عزيز بانك مركزي يك مجموعه بزرگ با بخشهاي متفاوت است و پرسيدن از واحد نظارت بر موسسات مي توانست مشكل خيلي ها را حل كند در ضمن ارتباطات ناسالم بعضي مديران سبب بوجود آمدن اين مجموعه ها شده شما اگر به سايت تعاوني بهمن ايثار مراجعه كنيد مي بينيد كه اكثر اخبار شان ديدار با امام جمعه فلان شهر ، فرماندار و استاندارو ... به نظر شما يك مجموعه اقتصادي اگر مجوز از مرجع نظارت كننده داشته باشد نيازي به ديدار با مراجع مذهبي نيست به هر حال آرزوي حل مشكل پيش آمده را دارم و دوباره عرض مي كنم راه عودت پول مردم آرام شدن جلوي شعب مي باشد تا افرادي كه قبلا وام گرفتند اقساطشان را پس بدهند تا مردمي كه در نوبت وام بودند حداقل به اصل پول خود برسند
محمد 1 اسفند 1389
تمام اين شايعات نشات گرفته از بانك هاي دولتي مي باشد كه با توجه به حجم فعاليت بالاي وحدت به نوعي بازار كسب و كارشان(همان ربا) با مشكل مواجه شده.مطمئن باشيد تمام اين مسائل سرچشمه از فعاليتهاي غير حرفه اي و تبليغات و شايعه پراكني موسسات و بانكهاي دولتي هست.من خودم از سرمايه گذاران در وحدت هستم كه تا بحال مبلغي نزديك به 50 ميليون ريال از تسهيلات اين تعاوني موفق استفاده كردم.به نوعي مطمئن هستم تمام مسائل بزودي حل خواهد شد.بهتر است مردم نيز از دامن زدن به اين شايعات جلوگيري كنند.تنها راه رسيدن به يك بانكداري اسلامي حمايت از موسساتي مانند وحدت هست تا كمتر گرفتار وام ها و تسهيلات 30 درصدي بانكهاي دولتي شويم.
با تشكر
محمد 1 اسفند 1389
لطفاً پیام را ویرایش نفرمایید با سلام. اگر اخبار دقیقتری در مورد بانک قرض الحسنه وحدت(تعاونی دانشجویان و دانش آموختگان وحدت) می خاید بدونید به سایت رسمی این بانک یعنی بر www.vahdat-bank.ir سر بزنید. در ضمن این شاعیات هم از طرف کسانی هست که منافع اونها در بانک هایی هست که به خاطر سود پایین وام ها در خطر هست و این بانک دچار هیچگونه کسری در منابع خود نیست و از منبع موصق خبر دارم امروز استانهای مازندران و گیلان 10 میلیارد تومن شارژ شدند تا جوابگوی مردم عزیز باشد. در خدمت هستیم.
سید سلمان بابازاده 2 اسفند 1389
این تعاونی چون یک مرد واقعی مدیر عامل آن است به امید خداوند هیچ وقت دچار مشکل نمیشود وخاری در چشم دشمنانش میشود0واز مردم درخواهش میکنم که در این راه این مرد واقعی را یاری کنند.
مرتضی 3 اسفند 1389
با سلام به همگی
تمام افرادی که با شایعه سازی قصد دارن افکار مردم رو خراب کنن بدونن موئسسات بهمن ایثار و وحدت با پشت سر گذاشتن مشکلات خودشون که البته گذاشتن درصدی پول نزد بانک مرکزی هست با قدرت هر چه تمام تر به کار خودشون ادامه میدن ................................. انشاءالله
مطلع 3 اسفند 1389
کجای کاری اقا !! وحدت بانک شده به کوری هر انکس که نتوان دید ...
saman 3 اسفند 1389
من یه جوان 30 ساله هستم و 30 میلیون از پولم تو این موسسه. دارم دیونه میشم
نا شناس 4 اسفند 1389
سلام حالا يه خبر ناگوار به تمامي بانكي ها بسته حمايتي بانك مركزي به مبلغ يكصد ميليارد تومان در تاريخ 7/12/89 در راه وارد شدن به شبكه مالي تعاوني اعتبار وحدت
123 6 اسفند 1389
کل مشکل از سیستم بانک مرکزیه که نتونسته نظارت داشته باشه و فقط به فکر منافع خودشه
رضا 7 اسفند 1389
مشکلات تعاونی وحدت به دلیل مشکلاتی که برای تعاونی بهمن ایثار بوجود آمد شروع گردید.بابا به خدا اگه بانک ملی هم این حجم خروجی از حسابهارو داشته باشه کم میاره.الان میشه گفت تعاونی بهمن ایثار ازبین رفت و مردم باید با مولی الموحدین کار کنند اگر مردم صبر و حوصله کنند لااقل میتوانند یک تعاونی مفید و اسلامی را برای خود نگه دارند تا بتوانند وام با درصد کم دریافت کنند
بیچاره ای از آمل 10 اسفند 1389
از شمال نیوز خواهش میکنم خبرهای موثق رو هر روز در این مورد تو سایتش بزنه !
شمارو به خدا به فکر باشید ، اگه خبرگذاری ها پیگیر باشند ما خیالمون راحت تر میشه .
آخه بحث یک تومن دوزار که نیست چندین میلیون پوله که از جیب ملت داره میره !!!!!!!!
موسسه مذهبی بقیه الله (عج) بجنورد 13 اسفند 1389
باسلام خدمت شما خواننده محترم که نظر ات را می خوانید،و با آرزوی موفقیّت برای آنان که فکرشان رضای خدا و خدمت به خلق خداست. از تمامی خدمتگزاران صدّیق تعاونی اعتبار دانشجویان و دانش آموختگان وحدت و بهمن ایثار که قصد دارند سنّت حسنه و نیکوی قرض الحسنه را در تمامی شهرستان های ایران زنده کنند تشکّر و سپاس گزاری می نمایم. به صاحبان حساب این دو تعاونی اعتبار نصیحت برادرانه می کنم که هیچ نگرانی بابت سپرده خود در تعاونی ها نباشند اگر توانایی داشتم می گفتم که اگر ریالی بابت انتظار وام یا دریافت موجودی خود متضرّر شدید بنده زیان شما را متحمّل می شدم و همانطور که این حقیر نیز همانند شما عزیزان می باشم به قاطعیّت به شما بزرگواران و سروران گرامی عرض می کنم که بزودی این تعاونی تبدیل به موسسه مالی و اعتباری و بانک خواهد شد. جهت اطمینان خاطر و آسوده شدن با شماره تلفن :02129954068 بانک مرکزی تماس حاصل فرمائید تا مطمئن تر و آسوده خاطر شویدکه بزودی این تعاونی ها زیر نظر بانک مرکزی ادامه فعالیت خواهند یافت.
ذهن 15 اسفند 1389
ماجرای تعاونی اعتباری بهمن ایثار و وحدت گلستان هشداری جدی! اگر این دو موفق می شدند به امار و ریاضی باید شک می کرد اخه می گفتند :2*2 میشه 8
صبا 15 اسفند 1389
سلام.هربلایی سر وحدت اومد از خود بانک مرکزی اب میخوره.اخه بازار نزول خوریشون با این تعاونی داشت کساد میشد.گفتن اگه سرشو زیر اب نکنند دردسر گردن خودشونو میگیره.
morteza 15 اسفند 1389
با سلام ا
از شمال نيوز خواهش ميكنم كه از مسئولين بانك مركزى بخواد كه در مورد تعاونى اعتبارى وحدت خبرى بدن كه آخرش عاقبتشون جى ميشه.
از مازندران 17 اسفند 1389
شما رو به خدا يكي به ما بگه چه خبره؟
دسترنج 20 سال شوهرم و 5 سال كاركرد خودم ،‌هر چيز با ارزشي كه داشتم فروختم گذاشتم تعاوني وحدت به اميد اينكه وام بگيرم و بتونم خونه بگيرم . با اين اوضاع پيش آمده خواستيم پولمون برداريم بهمون گفتند از 17 اسفند پرداخت مي كنند اما متأسفانه امروز ديديم شعبه بسته! حالا ما چه كار كنيم صاحب خونه جواب كرد كجا بايد بريم ؟ گوشه خيابون! اين همه سال كار كرديم نتيجه اش اين شد؟ حالا من بايد از خدا بخوام يا بكشه يا عمر نوح بده تا بتونم صاحب خونه و زندگي بشم.
تعاوني وحدت كه ميگه بانك مركزي حساب ما را مسدود كرده و ما نمي تونيم پولتون رو بديم .با بانك مركزي تماس مي گيري كه انگار كارمنداش مال باخته اند نه ما؟
نا شناس 17 اسفند 1389
سلام تعاوني وحدت كارش درسته خيالتون راحت باشه بخصوص ريس شعبه بلوار دوم طبرسي واقعا آدم باحاليه
مالی چی 18 اسفند 1389
من نه تو وحدت پول دارم نه وام ولی از ابتدای پیدایش آن از نزدیک نحوه مدیریت آقای میرکریمی رو دیدم
آنچه که وحدت و بهمن ایثار درآن به سر می برند حاصل بی مدیریتی ، اوام فریبی ، اوقده های درونی دوران نداری و هزاران مشکل روحی و روانی مدیران ظاهر الصلاح این تعاونی های هست و لاغیر
مردم عزیز خواهش میکنم به عمق مسائل فکر کنید نگزارین اوام فریبی 4 تا بچه شمارو گول بزنه
از مدافعان بی چون و چرای وحدت و مبارزه با ربا خوری این تعاونی : در کجای اسلام گفته اگر خواستی با ربا مبارزه کنی مجازی در امانت مردم خیانت کنی ، از اموال مردم بری برای خودت و خاندانت ویلا بسازی ، ریا کنی ، قاچاق عتیقه کنی و ....... جاشو به من نشون بدین تا مین هم طرف دار میرکریمی بشم.
بد بخت 23 اسفند 1389
29 سالمه بعد هفت ماه خوابيدن هشت تومن پولي كه يه مقدارش وام يه مقدارش قرض و مابقي حاصل پنج سال حقوق دويست تومني من بود همه چيم رفت بر باد.
باني و باعث و واگذار كرديم به خدا ...
ان شاا.. عوض بگيره
SAEEDSAEEDI 28 اسفند 1389
با بدبختی و قرض پول جور کردم گذاشتم تو وحدت که وام بگیرم بدم به بدبختیام شب می خوابن صبح پا می شن تصمیمات جدید می گیرن وامم که خراب شد هیچ معلوم نیست پولام که زنده می شه حالا کی باید چک های منو پاس کنه معلوم نیست کی باید جواب منو بده دردمو به کی بگم با دست پول دادم با پا باید برم دنبالش به خدا دنیا اینطوری نمی مونه
نا شناس 6 فروردين 1390
باباتورخدا این مسولین فکری واسه مابکنید
حسین 15 فروردين 1390
بدبخت شدیم رفتیم
نا شناس 8 ارديبهشت 1390
دیروز تعاونی ها امروز طلا و فروش سکه و شمش و فردا ارز و صرافها و پس فردا ...... نشاندهنده این مطلب است به نوعی بانکهای دولتی و منجمله مرکزی ذخیره پولی شان رو به اتمامه و از این طرق جذب منابع پولی عظیم می کنند تا دولت بهتر بتواند در طرحهای خود از این منابع استفاده نماید ذهی خیال باطل
نا شناس 8 ارديبهشت 1390
با گفتن این مطلب که بعد از بارزبینی ثبت خواهد شد نشاندهنده این مطلبه که مجوز پخش بعضی از این حرفها به شما داده نشده است بهتره که همه تان برین خانه لالا دکان و دستگاه شما اسباب رسانه خوب گرفته مجبورید
نا شناس 9 ارديبهشت 1390
ای بابا کسی که تمام مسئولیتها را بخواد خودش به تنهایی به عهده بگیره و بجای مشاوره با پیشکسوتان با خانمش با اس ام اس مشورت کنه و مسئولین بازنشسته ای که خودش بکارگیری کرده پشت درب اتاقش روزانه معطل کنه و بگه وقت ندارم و حال ندارم بجاش در همون لحظات ارباب رجوع جواب بده و از مال و پول مردم همون حق الناس برای فک و فامیلهاش هیوندای کوپه ،نیسان پیکاپ یا برای گرفتن منابع مردمی و ذخیره در حساب مرکز سوزوکی ویتارا به مسئول استان مازندران رشوه بده و وامهای بدون معدل به اطرافیان با اقساط بالای 60 قسط بده و مسئولیتهای نابجا مثل اعطای مسئولیت استان به یک یخچالساز و استان دیگه به یک فوق دیپلم تربیت بدنی و معاونت های استان ی که هیچ رنگ شعبه و کار امور اداری بانکی را پشت نگذاشته اند و یا معاونتها که فقط و فقط نوکنده ای ها را ملاقات و بقه ارباب رجوع نیستند و ............................... خیلی چیزهای دیگه که (چه بگویم که .... ) دیگه نمیتونیم اسمش رو مدیر بذاریم ایشان نوکیسه ای بیش نیستند فقط اینجا باید گفته (باشه درست وونه )
نا شناس 27 ارديبهشت 1391
بمیر بابا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.